loading...
موزیکـ98
علیـرضا_حـسینـ بازدید : 14 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پازل باند به نام قول بده با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(ترانه سرا : هادی زینتی ، ملودی و تنظیم : پازل باند)

Puzzle دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده

 

————————————-

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

Puzzle Band – Ghol Bede

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

Puzzle Band – Ghol Bede

—————————————–

متن آهنگ

تو رو گم کردم اما نمی خوام برگردی و پیدا شی

عاشق شدم به شرطی که فقط تو برای من یه رویا باشی

حس انتظارت رو دوست دارم این خوندن ساده احساساتی

بگو که بر نمیگردی تا منم بدونم هنوزم سر حرفتی

من به این فاصله راضیم نیا من به حسرت تو قانعم ببین

من همه دل خوشیم اینه برام برام تو فقط یه آرزو باشی همین

“قول بده هرگز نمیای قول بده قول بده مخوام.بدونم قول بده

اگه بیای من دیگه بعد این باید منتظر کی بمونم منتظر کی بمونم

نمی دونم

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده

اگه تو برگردی من به خاطرات کی تکیه کنم

هر شب کنار ساحل باید مثل بارون واسه کی گریه کنم

من با این واسه تو می میرم تو با این که دنیای منی

حتی با این که همه می دونن تو همه آرزو های منی

“قول بده هرگز نمیای قول بده قول بده مخوام بدونم قول بده

اگه بیای من دیگه بعد این باید منتظر کی بمونم منتظر کی بمونم

نمی دونم

 

برچسب ها دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام قول بده دانلود آهنگ ج ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 179
  • بازدید کلی : 1,461